Dapatkan berita yang trending, hiburan terkini & kisah yang viral di facebook & instagram...

test

Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Khamis, 13 April 2023

Pisau Terpacak Di Leher, Ibu Berpantang 36 Hari Ditemui Mati Bawah Katil

Foto: Kosmo

Seorang ibu yang masih dalam tempoh berpantang ditemukan maut dengan kesan tusukan pada leher di dalam sebuah bilik di kediamannya Kampung Beris Panchor, Tawan di Kelantan.

Pisau tertusuk pada leher

Foto: Harian Metro

Memetik laporan Kosmo, kejadian tersebut berlaku selepas mangsa bercakap dengan suaminya yang bertugas di Kedah menerusi panggilan telefon. Menurut ibu mangsa iaitu Zuraizah Mat, dia juga sempat melihat mangsa mengambil pisau pemotong sayur dan membawanya masuk ke dalam bilik.

Selepas bercakap dengan suami, dia tiba-tiba senyap. Hairan sebabkan dia berada lama dalam bilik, saya meminta Wan Muhamad Nasri (adik bongsu mangsa) memeriksa keadaan kakaknya.

Tetapi alangkah terkejutnya apabila Wan Muhamad melihat kakaknya berada dalam keadaan berlumuran darah terbaring di bawah katil. Difahamkan, ahli keluarga kemudian mencabut pisau sepanjang 16 sentimeter itu sebelum membawa mangsa ke hospital.

Ketika itu, ibu saya sedang mendukung anak kakak yang baru berusia 36 hari. Kami berdua terkejut apabila melihat keadaan kakak yang sudah berlumuran darah.

Susulan daripada itu, mangsa telah dikejarkan ke hospital namun disahkan meninggal dunia oleh pegawai perubatan. Menurut sumber, arwah tidak mengalami sebarang masalah kesihatan selepas bersalin malah sempat membuat pemeriksaan kesihatan di Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian

Ketua Polis Daerah Bachok, Superintendan Mohamad Ismail Jamaluddin ketika ditemui di lokasi kejadian mengesahkan kejadian itu dan kes diklasifikasi sebagai mati mengejut. Namun siasatan lanjut sedang dijalankan.

Sumber: Kosmo, Harian Metro



source https://ohbulan.com/pisau-terpacak-di-leher-ibu-berpantang-36-hari-ditemui-mati-bawah-katil

Post Top Ad

Your Ad Spot

Halaman