Dapatkan berita yang trending, hiburan terkini & kisah yang viral di facebook & instagram...

test

Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Ahad, 12 Mac 2023

[VIDEO] ‘Saya Terkejut Juga’ – Gelagat Graduan Tunjuk Gigi Rongak Buat Satu Dewan Berdekah Gelak!

Gelagat seorang graduan lelaki tatkala menghadiri majlis konvokesyen baru-baru ini, ternyata mencuri perhatian netizen di media sosial.

Mana taknya, graduan tersebut membuat isyarat tangan ‘peace’ sambil tersenyum hingga kelihatan giginya yang rongak ketika kamera dihalakan kepadanya.

Saya terkejut juga

 

View this post on Instagram

 

A post shared by shahrulezad mohameddin (@budakijat)

Menerusi video tersebut, Timbalan Ketua Pengarah (Keusahawanan) Mara, Datuk Zulfikri Osman dilihat sedangg berucap sambil berpaling melihat rakaman di skrin.

Saya terkejut juga. Saya baca ni macam tak ada yang kelakar. Tapi satu dewan ketawa. Tapi tak apalah, hari ini memang hari untuk bergembira.

Menerusi pemerhatian pihak OhBulan! rata-rata graduan terhibur dan ketawa sebaik sahaja momen tersebut berjaya dirakam.

Sumber: Budak Ijat



source https://ohbulan.com/video-saya-terkejut-juga-gelagat-graduan-tunjuk-gigi-rongak-buat-satu-dewan-berdekah-gelak

Post Top Ad

Your Ad Spot

Halaman